Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań przez naszych klientów.
Jeżeli nie znajdą Państwo odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania, prosimy o kontakt z nami. Wartościowe informacje znajdują się także w zakładce terminologia oraz w dziale “poradniki” naszego firmowego bloga.
Czy Sklep Tomato dzieli opakowania nasion na mniejsze ilości?
Nie. Każde opakowanie jest oryginalnie zamknięte. Nie możemy takich praktyk stosować.
Czy można u Państwa zamawiać nasiona telefonicznie? Czy tylko przez sklep internetowy?
Można zamawiać telefonicznie. Telefony kontaktowe podane w zakładce Kontakt.
Jaka forma płatności obowiązuje w sklepie stacjonarnym?
W chwili obecnej obowiązuje zapłata za nasiona w formie gotówkowej.
Jak mogę złożyć reklamację towaru?
Aby złożyć reklamację towaru zakupionego w naszym sklepie, prosimy o wypełnienie i przesłanie na adres firmowy (pocztą lub e-mailem) formularza reklamacyjnego.
Czy udzielane są rabaty?
Tak. Rabaty udzielamy naszym stałym klientom, jak również nowym w zależności od kwoty zamówienia.
Czy stali klienci, którzy chcą zamówić przez sklep internetowy będą rabatowani tak jak dotychczas, czy zgodnie z zasadami panującymi w sklepie internetowym?
Stali klienci będą mieli udzielany rabat jak dotychczas.
Jak wygląda procedura zwrotu towaru?
Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i przesłanie jego skanu wiadomością e-mail na adres sklep@tomato.poznan.pl lub pocztą do siedziby firmy.