Szybki kontakt
61 661-33-45

Koszyk

Często zadawane pytania

Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań przez naszych klientów.

Jeżeli nie znajdą Państwo odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania, prosimy o kontakt z nami. Wartościowe informacje znajdują się także w zakładce terminologia oraz w dziale “poradniki” naszego firmowego bloga.

Czy Sklep Tomato dzieli opakowania nasion na mniejsze ilości?

Nie. Każde opakowanie jest oryginalnie zamknięte. Nie możemy takich praktyk stosować.

Czy można u Państwa zamawiać nasiona telefonicznie? Czy tylko przez sklep internetowy?

Można zamawiać telefonicznie. Telefony kontaktowe podane w zakładce Kontakt.

Jaka forma płatności obowiązuje w sklepie stacjonarnym?

W chwili obecnej obowiązuje zapłata za nasiona w formie gotówkowej.

Jak mogę złożyć reklamację towaru?

Aby złożyć reklamację towaru zakupionego w naszym sklepie, prosimy o wypełnienie i przesłanie na adres firmowy (pocztą lub e-mailem) formularza reklamacyjnego.

Czy udzielane są rabaty?

Tak. Rabaty udzielamy naszym stałym klientom, jak również nowym w zależności od kwoty zamówienia.

Jak wygląda procedura zwrotu towaru?

Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i przesłanie jego skanu wiadomością e-mail na adres sklep@tomato.poznan.pl lub pocztą do siedziby firmy.